.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه قدس


ايران به هواپيماي جنگي روس مجوز نداد
خبر آنلاين - به گزارش ريانووستي، هواپيمايي ايران از پرواز هواپيماي ترابري روسي که حامل «سوخوي- 27 اس کا ام» براي شرکت در اولين نمايشگاه هوايي 2010 بود، جلوگيري کرد.مسؤولان ايراني گفتند که روسيه به موقع درخواست لازم را از وزارت خارجه ارائه نداده است.

توزيع شبنامه براي سياسي کردن تيم ملوان انزلي
پرچم - برخي افراد مشکوک با توزيع دست نوشته هايي در محافل ورزشي انزلي از تماشاگران تيم فوتبال ملوان درخواست کرده اند تا در بازي اين تيم با تيم هاي ديگر در مسابقات ليگ برتر به سردادن شعارهاي انحرافي اقدام کنند و دولت، نهادهاي امنيتي و مسؤولان را به چالش بکشند.

بعمبه ابزار جاسوسي متوسل شد
جوان آنلاين - شبکه ماهواره اي صداي آمريکا( VOA ) تلاش خود را براي دخالت در امور داخلي ايران علني تر کرد.اين شبکه از تهيه نرم افزاري براي گوشيهاي تلفن همراه خبر داده که با اتصال به GPRS امکان مشاهده اخبار صداي آمريکا و ارسال عکسها و فيلمهاي تهيه شده به صداي آمريکا وجود دارد.

يک مصاحبه، قرارداد سليمي نمين را لغوکرد
شفاف - در پي انتقاد عباس سليمي نمين از اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور، خبرگزاري ايرنا قراردادش با اين پژوهشگر اصولگرا را لغو کرد.

مافياي خودرو و تلاش براي تخريب چهره مسؤولان
جوان آنلاين - يک سايت مجهول الهويه که در کشور مالزي ثبت و در دوبي اداره مي شود، تحرکات جديدي را براي آلوده کردن فضاي صنعت خودروي کشور آغاز کرده است.

احتمال خروج نفتي ها از کشور
مهر - جشن ساز، معاون وزير نفت گفت: اگر وضعيت نظام حقوقي و دريافت کارکنان صنعت نفت به همين روال موجود ادامه يابد احتمال خروج برخي از اين کارکنان به خارج وجود دارد.

رئيس سابق بانک مرکزي، بانک زد
جوان آنلاين - بانک خصوصي «کوروش» بزودي اعلام موجوديت مي کند. اين گزارش حاکي است در ليست سرمايه گذاران و هيأت موسس بانک، نام «طهماسب مظاهري» رئيس اسبق بانک مرکزي و «ولي ا... سيف» مديرعامل اسبق بانکهاي ملي، سپه وتجارت به چشم مي خورد.

رئيس کميته ويژه: سوگند خورده بوديم
جهان - پرويز سروري، رئيس کميته پيگيري حوادث کهريزک در مجلس گفت: سوگند خورده بوديم واقعيت را بگوييم.

کنترل ايميل و sms حکم قضايي مي خواهد
ايرنا - علي مطهري نماينده مردم شبستر، رئيس کميته مخابرات مجلس گفت: بدون حکم قضايي امکان شنود مکالمات تلفني و مشاهده محتوي ساير ارتباطات مردم وجود ندارد.

محتشمي پور: کساني که شعار «نه غزه ، نه لبنان» سر دادند خائن هستند
خبرگزاري قدس - حجةالاسلام محتشمي پور، دبير کل کنفرانس حمايت از انتفاضه و قدس، به مناسبت 29 ديماه «روز غزه؛ نماد مقاومت مردم فلسطين»، شعار سخيف «نه غزه، نه لبنان» را شعار انحرافي و هواداران اين شعار را خائن توصيف کرد.

وزير علوم: فاتحه مي خوانيم و يک دقيقه سکوت مي کنيم
فارس- وزارت علوم در واکنش به انتقاد برخي منابع خبري از کامران دانشجو به سبب «درخواست يک دقيقه سکوت به جاي قرائت فاتحه» متن سخنراني وزير علوم را در اين مراسم منتشر کرد. وزير علوم در همايش مديران روابط عمومي دانشگاهها از استاد شهيد دکتر مسعود علي محمدي به نيکي ياد کرده و گفته است: براي شادي روح اين شهيد گرانقدر به همراه صلوات فاتحه مي خوانيم و براي اداي احترام به شخصيت علمي اين دانشمند بزرگ يک دقيقه سکوت مي کنيم.

روايتي از توصيه خاتمي به موسوي و کروبي
ايلنا- حجة الاسلام حسين ابراهيمي، عضو جامعه روحانيت از پيشنهاد خاتمي به موسوي و کروبي براي نوشتن نامه اي به رهبري خبر داد.وي گفت: فرمايش آن زمان آقاي خاتمي خيلي خوب بود و اگر آن را تکرار و پيگيري مي کرد، به نتيجه مي رسيدند و خيلي به نفع نظام بود.ابراهيمي با اشاره به نشستي که به همراه چند تن ديگر با خاتمي پس از انتخابات داشته، گفت: آقاي خاتمي در آن نشست بيان کرد که به موسوي و کروبي تلفني گفتم که قبل از آنکه آقا به نماز جمعه تشريف مي برند شما مطالبتان را بنويسيد و به آقا بدهيد و نظرتان را منعکس کنيد و اگر به انتخابات اعتراض داريد، مدعي شويد که تقلب و تخلف شده اما بگوييد؛ شما تعيين تکليف کنيد که اين کار به نفعتان است، اما متأسفانه آنها اين توصيه خاتمي را انجام ندادند.

چرايي افزايش مسافرت جوانان ايراني به سوريه
پرچم - تعداد جوانان ايراني علاقه مند سفر به سوريه رو به افزايش است.اين افراد انگيزه اصلي از مسافرت به اين کشور را شرايط ويژه! هتلهاي آن کشور اعلام کرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.982 seconds.